Friday 1 April 2011

Saya tidak boleh up date belog!!!

Saya blogwalking.

Ziarah belog kegemaran saya.

Sejak tiada belog, saya rasa agak ketinggalan.

Tak tahu berita dan perkembangan semasa.

Selalu kalau ada belog, saya tahu siape yang up date so leh la baca belog mereka.

Tapi, saya tak pernah ketinggalan baca beberapa belog kegemaran saya.

Ibarat kalau tak baca belog mereka, hari saya akan jadi tak best! 

Kalau mereka tak update belog lagi rasa nak nangis. Haha.. 


Hari ini rasa sangat gembira sebab blogger kegemaran saya up date belog secara pukal.

Dah dua hari pun tak buka belog beliau, sekali tengok- tengok ada banyak entri baru.

Kenyang baca belog lah jawabnya!!!

Somehow, baca belog dia membakar semangat saya untuk berbelog semula.

Terima kasih!!

Btw, semalam terima mesej dari sahabat. Seorang pembaca tegar belog saya. Dia juga guru belog saya. Seorang sahabat terbaik. Dia lah satu- satunya manusia yang menghantar mesej berbunyi 
' Weh, mana blog mu??'--->Saya terharu :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?