Saturday 23 April 2011

BFF

Hari ini hari yang gembira sebab dapat jumpa best friend sehidop semati. Over tau! Hihi..
Sahabat sejak zaman UKM sampailah ke maktab sampai lah sekarang and hopefully, sampailah bila- bila.
Means dah dekat 7 tahun kami bersahabat.
Dia seorang sahabat yang baik kalau tidak idak le awok gelarnya sahabat baik ye dak?
Sahabat suka duka.
Sahabat susah dan senang.
Dialah orang pertama yang tegur saya di UKM.
 Maklumlah, zaman muda saya, saya ialah orang yang suci lagi innocent lagi comel lagi supan lagi pemalu. Hehhe..
Dia kata dia kesian tengok saya tak ada kawan tu yang dia tegur. Adoiii.. alasan dia memulakan persahabatan amat mengecilkan hati saya kerana dia memperkecil- kecilkan saya.
But, since then memang kami menjadi best friend.

Kami sambung belajar bersama di Penang.
Ya Allah, memang jodoh kami panjang betul.
Dari UKM sampai la ke Penang.
Dari bujang sampailah dah kahwin.
:)

Kami selalu bersama kerana kami serasi bersama.
Kami tidak berdua.
Malah kami berlima.
All girls :)


Merekalah sahabat sejati saya.
Dulu. Kini. Selamanya.

Mari tengok gambar :P

With preggy mommy. Kurang lebih setahun yang lalu.

The latest us.. two of us.. err.. maybe 3 ;)

Introducing baby Aisyah Humaira binti Akmal Firdaus.

Me and Aisyah.. which is cuter? LoL..

Ibu was teaching Aisyah how to smile. Sounds like ibu mithali? Think again.

Aisyah and her new papa. Terkejut sangat the first time I heard him saying 'ala sayang papa..' It was the first time he addressed himself as papa (or daddy. or ayah. or bapak) to any babies ok. I'm touched :)


Okeh. That's a wrap. Two happy families took photo together before they went back to JB.
I have a good news.
My friend akan selalu turun sini (my place) since mereka ada urusan penting.
Jika semuanya berjalan lancar dan dimurahkan rezeki, mereka akan turun sekerap mungkin all the way from JB!!!
Sekerap dua bulan sekali?
Sekerap sebulan sekali?
Sekerap seminggu sekali?
Atau getah sekerap?
Hehehe..

Anyways, good luck to you friends!
Boleh selalu jumpa Aisyah.
Dan bolehlah ibu and mommy Aisyah bergossip girls sementara ayah and papa Aisyah bergossip cars, bussiness, money and bla bla bla..
:)

p/s: some of my friends cakap saya semakin kurus dan kurus dan kurus. Am I? Oh, how much i hate it!!!

No comments:

Post a Comment

What do you think?