Friday 11 May 2012

Lamanya.

Assalammualaikum. 
Waaaahhh! Lama giler tak update belog. Dah bersawang dan berlalang. T____T
Malaslah. Takdak mood. Cintaku pada belog baru ini masih tak tumbuh- tumbuh. Tapi suka sangat baca belog orang lain. And rindu pulak pada belog sendiri. 

Begitu lama tak buka belog, tak tau pun blogger ni dah berubah. Patutlah. Ada baca status FB sorang kawan dia cakap susah dengan blogger baru. Then, saya pun fikir, Blogger baru? Apakah? Takde minat pun nak tau. Hehe. Tapi hari ini dibukakan hati untuk bukak blog yang macam sangat kesian ni. Blank juga memula. Aikkkk? Camno ni? Tak faham sepatah haram pun. Hihi. But, nasib baik kita bukanlah buta IT sangat kan? Hahah! Godek2 ok jumpa gak mana tempat harus dituju. Lama- lama nanti biasa la kan? 

Apa nak cerita di belog ni? Tak tau. I have no story to tell. Hmmm.. My life is such a boring one. Wahaha!
Ada banyak story nak morry. But, I just dunno how to start. Betul ke nak share dekat sini? Mana satu cerita patut share even at the first place saya berbelog adalah untuk mengabadikan semua cerita saya dan orang- orang kesayangan saya. Saya manusia. Sama macam anda. Tak kira bagaimana kita yakin kita tidak akan terlupa sesuatu perkara, kita pasti akan lupa juga. Jadi, caranya ialah dengan mencatat perkara itu. Saya ni seorang yang sentimental T_____T.
 Suka hidup dengan kenangan yang indah- indah. Yang tak indah pun terpaksa suka sebab itu adalah kisah hidup saya. 

Tapi tulah. Setiap kali nak tulis sesuatu cerita, I have to remind myself, jangan tulis everything. Ada sesetengah perkara perlu disimpan. But yang mana satu? Saya masih keliru. Senang cerita, tak payah tulis semua. T____T

Akhir kata untuk semua
;p




No comments:

Post a Comment

What do you think?