Sunday 20 May 2012

Rezeki

Salam.
Hari ni rasa sebak pulak. Kah3. Manjang nak sebak. Sepak nak?
Hew hew.

Saya menghitung hari bahagia yang menyebakkan.
Next month is our 2nd anniversary.
Tahun kedua. Masih berdua. Tetap berdua. Tak tahu sampai bila.

Saya cuba yakinkan hati. Andai sampai masanya, masanya akan tiba jua nanti.

Rezeki itu rahsia Allah.
Siapalah kita nak mempersoalkannya.

We do our best.
He'll do the rest.

Amin :)

Nota nak kena kaki: Tahun ni tak tahu nak celebrate camna. Nak bagi hadiah apa tak tau. Semua dah ada kot. Haha. Nak ajak melencong, hmm.. plan melencong. Sejak beliau bekerjaya baru, susah nak bercuti. Nak g kenduri sedara- mara pun, terpaksa bercatu- catu. Harus suami isteri duduk depan schedule besaaar punya susun jadual. Saya tau saya tak boleh demand lebih- lebih. Saya tau dia yang melaluinya lagi terasa lebih. Bersabarlah dahulu. Allah tu Maha Adil. Sabarlah. Sabar :)

No comments:

Post a Comment

What do you think?