Thursday 9 June 2011

A Slow Progression ;)

Wah, arini berape haribulan? Seronok! Excited! Hahah.. 

Rasanya dah tau kan nape saye giler excited? 


Pasal ni lah :))

Saya takde buat apa- apa yang dikira gempak pun untuk first anniversary nih. Banyak kekangan yang membataskan pergerakan. Eceh, saspendeerr.. Hahah.. 
Memang pergerakan saya terbatas. Saya tidak bergerak ke mana- mana untuk menyediakan apa yang patut dan apa yang tak patut. Eh? Hahah.. 

Saya seorang isteri yang sangat bergantung kepada suami T__T. 
Bergantung ni maksud dia begini. Saya boleh je kalau nak keluar sendiri tanpa bergantung pada suami nak antar ke tak nak antar ke kan? Macam tak biasa naik bas? Hello, saya dengan pakcik bas sahabat baik tahu? Hehhe..
Eh, kau kan da ade lesen? Lesen bendenye? Belum kuar lagi P nye. 
Eh, iye, aritu rasanya nak update pasal lesen, rupenye tak berapdet ye? Grrr!!

Okeh, kita kembali. Bergantung dalam situasi saya ini ialah bergantung kepada keizinan suami. Kalau suami saya dah jenis sayang sangat kat isteri dia. Nak disimpan je dalam rumah takleh gi sana, takleh gi sini tanpa dia, nak buat camne? Hahahha!! Jadi, bergantunglah ye. Kalau dia bagi saya keluar, tentu dah selamat macam- macam saya preparekan. T__T . Agak- agak boleh tukar tak sekarang, daripada 'saya seorang isteri yang bergantung kepada suami' kepada 'saya seorang isteri solehah?' <--- sile lempang T__T

Jadi, semalam saya sudah hebohkan saya sedang mengusahakan sesuatu. 
Inilah sesuatu itu ;))



Apakah maksud benda- menda alah ini? Hehe.. Tunggu. It's still under construction. Haha..
Sementara itu, lihat ini pula ;p


Keserabutan wayar seperti di dalam gambar menggambarkan keserabutan fikiran mengenangkan bilik yang tidak terurus lalu mengundang rasa tidak puas hati sang suami. Isteri dia menjadi sangat messy membiarkan bilik beradu sebegitu messy! Haha.. Saranghae.. nanti settle semua I kasi naik itu printer, I kasi simpan semua itu wire ok. 

Saranghae :))

No comments:

Post a Comment

What do you think?